Konkurence
Vybudovat si dominantní pozici na trhu je snahou většiny společností i živnostníků. Konkurenční boj je stále silnější. Víte, kdo je Vaše konkurence a kde ji hledat? Možná Vás překvapí, s kým soupeříte na trhu.
Kdo je Vaše konkurence
Již Tomáš Baťa řekl, že konkurence je každý, s kým se musíte dělit. Mnoho podnikatelů mylně považuje za konkurenci pouze společnosti, které pracují ve stejném nebo příbuzném oboru. Situace je však úplně jiná. Na nedávném semináři strategické řízení podniku byla tato myšlenka prezentována na zjednodušeném příkladu.
Chcete si například koupit knihu a jde městem. Na rohu stojí prodavač párku v rohlíku a vy u něho utratíte 20 Kč. Tyto peníze Vám potom chybějí na pořízení knihy, kterou si ten den nekoupíte. Druhý den se Vám nikam nechce a nakonec od nákupu úplně sejde.
Konkurence je tedy každý, kdo dokáže „vytáhnout“ peníze z peněženky Vašeho potencionálního klienta dříve, než vy.
Marketing tvoří 80% úspěchu
Na trhu je dnes mnoho společností, které nabízejí zboží pochybné kvality a účtují za něj neuvěřitelné částky. Parodii na ně jistě znáte v podobě TELEKRÁMU. Hlavní klíč k úspěchu je u těchto společností dobře zvládnutý marketing. Dokáží u klienta vyvolat pocit časového stresu.
Nejdůležitější je tedy vytvořit koncepci marketingu, která cíleně osloví klienta a přivede ho k Vám. Čím lépe marketing zvládnete, tím má konkurence těžší úkol odvést pozornost klienta na jejich produkty. S nadsázkou řečeno si musí klient u výše zmiňovaného prodavače párku v rohlíku uvědomit, že právě tato dvacetikoruna by mu chyběla k pořízení jeho snu.
Provozní slepota
Setkáváme se na školeních často s dotazy na řešení provozních nebo obchodních problémů. Podnikatel se svěří s tím, v čem je konkurence lepší a že toto nedokáže překonat. Po analýze navrhneme řešení, které je mnohdy až triviální. Nejlepší cesta je většinou i nejjednodušší. Pokud jste však v oboru dlouhou, postihne Vás provozní slepota, která zúží Vaše vidění. Pohled zvenčí nezúčastněné osoby přinese oživení do firmy a tím i návrhy řešení k porážce konkurence.
Nechte se inspirovat
Jednou ze služeb, které můžete získat, je vypracování reengineeringu . Pomůžeme Vám analyzovat silné a slabé stránky Vaší společnosti a nastavit správné směry k naplnění Vaší vize a předstižení konkurence.
Napište nám
Pole označená (*) musíte vyplnit.
Nejčtenější
- Reiki – práce především se sebou samým.
Reiki je japonské slovo, složené ze dvou slov: REI znamená duch, duše nebo též vesmír, KI znamená energie. Reiki je tedy na jedné straně jednota ducha a duše, na straně druhé řídící, duchovní i psychická životní energie....
celý článek >>> - REGENERACE BYTŮ A PANELOVÝCH DOMŮ
Projekt Růst osobnosti vám ve spolupráci s obchodním partnerem společností Metalšpric - servis s.r.o. nabízí pomocnou ruku při realizaci regenerace bytů a panelových domů....
celý článek >>> - FC Viktoria Plzeň - Ruch Chorzów - online přenos
Sledujte 9.8. od 19:30 přímý přenos FC Viktoria Plzeň - Ruch Chorzów...
celý článek >>> - Internetová televize
Internet se stává stále častěji přirozenou součástí většiny firem i domácností. Možnosti publikování dat jsou v současné době takřka neomezené. Novým fenoménem se stává Internetová televize. Nabízí divákům mnoho možností....
celý článek >>> - Vyšlo nové číslo časopisu Růst osobnosti 3/06
...
celý článek >>> - Školení řidičů - referentů
„Ach jo, už je to tu zase“. Toto si říká většina zaměstnavatelů, když musí každoročně organizovat školení řidičů referentů. Dostat všechny řidiče na jedno místo a jeden čas je mnohdy nadlidský úkol. Víte o tom, že to jde i jednodušeji? Využijte videoškolení řidičů referentů a během pár minut máte hotovo....
celý článek >>>