Videoškolení

Rekvalifikační kurzy

eShop

Semináře

Ke stažení

Obchodní úspěch

[08.10.2006, , ]

Na seminářích a školeních jsme žádáni o sdělení návodu na zaručený obchodní úspěch. Ukažme si tedy pár základních principů úspěšného prodeje.


Co nabízí obchodník

ObrázekTím nedůležitějším pilířem dobrého obchodníka je důkladná znalost nabízeného produktu či služeb. Je ovšem důležité znát kromě předností i případné nedostatky o kterých se ale mnoho obchodníků bojí mluvit. Doporučujeme vám upřímně odpovídat na případné dotazy klienta a porovnat nedostatky s výhodami. Dle našeho názoru neexistuje na světe produkt, který by neměl nějakou nevýhodu. A upřímnou odpověď klient ocení.

Co potřebuje klient

Dost častým nedostatkem u obchodníků, kteří se zůčastňují našich školení je, že nejsou schopni vhodně analyzovat potřeby klienta. Důležitou část - zjišťování potřeb - mnohdy úplně přeskočí a rovnou nabízejí produkty. Přitom samotná analýza potřeb může trvat jenom pár vteřin a v momentě, kdy víme, co klient potřebuje, můžeme cíleně nabídnout konkrétní produkty či služby, které přesně naplní představu klienta.

Trénink a školení jsou základ

Doporučujeme provádět tréninky možných situací v obchodě. Nejvhodnější je provádět skupinové tréninky obchodníků, kdy jeden obchodník hraje klienta, druhý obchodníka. Ostatní trénink sledují a následně veřejně analyzují , přičemž definují silné a slabé stránky daného výkonu. Jednou za čas pak doporučujeme realizovat školení pořádané externí vzdělávací společností. Toto školení může do vašich stávajících prodejních technik přinést novinky, které jsou ověřené praxí.

Investice do posílení obchodních dovedností prodejního týmu se opravdu vyplácejí. Tuto tématiku například řeší školení „Prezentační dovednosti “.



Napište nám


Pole označená (*) musíte vyplnit.

*

*

*

*

*

*

*

*

Ověřovací kód *


Nejčtenější